12 zdrowych przekąsek, które można zabrać ze sobą

Dla tych, kto cały czas chce coś zjeść, Buzfeed ułożył listę zdrowych przekąsek od dietetyków, fitness trenerów, autorów książek o zdrowym odżywianiu. Oni to również spożywają.
12 zdrowych przekąsek

Nasza Redakcja uważa, że to jest wspaniały powód, aby w końcu zrezygnować z ciasteczek i słodyczy jako przekąsek. Jednak warto pamiętać, że te porady nie każdemu odpowiadają.

Jajko i jabłko

Jajko i jabłko

Korzystna przekąska od dietetyka z Kalifornii. Jabłko i ugotowane jajko dostarczy maksimum korzyści organizmowi i nie będziesz odczuwać głodu do obiadu.

Jabłkowe chipsy z przyprawami

Jabłkowe chipsy

Przepis przygotowania danych chipsów jest bardzo prosty. Należy posypać jabłkowe chipsy na przykład cynamonem i wstawić do piekarnika na kilka godzin, aby podsuszyć. Wspaniała zamiana chipsom ziemniaczanym.

Tost z awokado

Tost z awokado

To wspaniała przekąska w pierwszej połowie dnia. Aby lepiej smakował można posypać solą i przyprawami. Jeśli odczuwasz silny głód z góry można położyć jajecznicę. Zdrowy bilans białek, tłuszczów i węglowodanów.

Samodzielnie zrobiony pudding

pudding

To prawdziwy wynalazek dla miłośników fitnessu. Do chudego jogurtu dodać mieszankę proteinową i jagody. Połączenie białek i antyoksydantów.

Zupa miso z warzywami

Zupa miso

Do szybko ugotowanej zupy miso zamiast makaronu można dodać pokrojone różnorodne warzywa. Idealnie – cukinia, marchewka, imbir, szpinak. Można dodać grzyby. Szybka przekąska.

Grecka mieszanka serów

Grecka mieszanka serów

Dodać do niej można wszystko, co znajduje się w lodówce: pomidorki koktajlowe (cherry), oliwki, kapary. A najgłówniejsze – ser feta, który można posypać ziołami suszonymi i świeżą czerwoną cebulą.

Pizza owocowa

Pizza owocowa

Niedługo nastąpi czas na arbuzy. Na razie warto zapamiętać przepis danej przekąski z arbuza, wiśni i bananów.

Owocowe smoothie

Owocowe smoothie

Truskawki, banan, woda, lód – tego właśnie będziesz potrzebowała, aby przygotować letnią przekąskę. I tylko 139 kcal.

Ser, herbatniki, pomidory i warzywa

Ser herbatniki

Taka przekąska da możliwość nie odczuwać głodu w ciągu długiego odcinku czasu. Jednak należy kontrolować ilość herbatników.

Tost z bananem i orzechami

Tost z bananem

Na żytni chleb można nanieść masło orzechowe lub migdałowe. Pokroić banan i położyć go z góry, posypać orzechami greckimi, cynamonem i nanieść niedużą ilość miodu.

Poranna przekąska

Poranna przekąska

Marchewka w plasterkach, seler, pół awokado, szpinak, burak, trochę oleju migdałowego i twaróg. Taka przekąska da możliwość nie odczuwać głodu do następnego posiłku i zabezpieczy twój organizm potrzebnymi witaminami.

Kasza smoothie

Kasza smoothie

Czego będziesz potrzebowała, aby przygotować tę niesamowitą przekąskę – nieco zamrożonych jagód, pół banana, szklanka mleka, 1\4 szklanki owsianki. Wymieszać i z góry posypać ugotowaną kaszę gryczaną. Korzystnie i bardzo niezwykle.

 
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty