13 niezwykłych sposobów na wykorzystanie znanych logotypów
Fantazja ludzi jest niewyczerpalnym źródłem, dzięki któremu w świecie rodzą się wyjątkowe pomysły. Słynny japoński projektant przy użyciu nowoczesnych technologii pokazał, jak przydatne mogą stać się znaczki znanych marek.
Współcześni projektanci szukają inspiracji w zupełnie nieoczekiwanych rzeczach. Na przykład Japończyk Taku Omura postanowił poeksperymentować z emblematami znanych marek. Serię swoich kreacji nazwał "Trial and Error" ("Próby i błędy"). Za pomocą drukarki 3D drukował znaczki, aby stały się prawdziwymi przedmiotami, i pokazał, jak można ich używać. Okazało się bardzo ciekawe.
1. Znaczek PlayStation projektantowi udało się przekształcić w podstawkę na serwetki, a nawet może stać się podstawką na książki.
2. Znaczek Nike może i wygląda na prosty, ale przemienił się w ostry nóż do otwierania kopert.
3. Aby umieścić długopisy na stole, przyda się najbardziej popularny symbol Adidas. Oszczędnie i nietypowe, a przede wszystkim funkcjonalnie.
4. Ostatnimi czasy są popularne niezwykłe męskie muszki, modelem w kształcie Bluetooth udało się zaskoczyć wielu użytkowników.
5. Okazało się, że znaczek samochodu Honda może stać się wygodnym otwieraczem do piwa.
6. Ramki do zdjęć – to ubiegły wiek, a dziś są używane oryginalne uchwyty, np. w kształcie znaczka Mcdonald's.
7. Znaczek popularnej sieci fast-food może stać się niezwykłym kolorowym spinaczem do papieru.
8. Skomplikowane logo Adobe z łatwością przemieniło się w wygodne i pomysłowe wieszaki na ubrania.
9. Projektant przedstawił znaczek japońskiej sieci fast-foodów Mos Burger w składaną linijkę, która może stać się zabawką dla dziecka.
10. Naprawdę modny będzie wizytownik wykonany w kształcie logo Louis Vuitton.
11. Jeszcze jeden wariant nietypowego wieszaka pochodzi od emblematu marki Michaela Jordana.
12. Pierwsza litera wyszukiwarki Yahoo może być podstawą, na przykład, pod biżuterię i inne drobiazgi.
13. Ostry dziób ptaszka marki Twitter przyda się, aby obrać pomarańcze lub inne owoce.