20+ przykładów tego, jak producenci oszukują nas na opakowaniach
Dziś każdy producent dąży do tego, aby skutecznie sprzedać swój towar albo usługi, dobrze na tym zarobić i jednocześnie dba o odpowiednią jakość swego towaru. Zastanawiasz się, jak oni to robią? Zasada jest prosta: inwestują w opakowanie i oszczędzają na zawartości.
W niniejszym zestawieniu 25 przykładów oszukańczych opakowań, które z różnych powodów mogą nas wprowadzić w błąd. Wielkie pudełka, ale mała pojemność, podwójne ścianki, grube dno etc. Płaciłeś kiedyś głównie za powietrze?
1. Klasyka gatunku. Rzadko kiedy patrzymy na wagę produktu, kiedy mamy przed sobą ulubione smakołyki.
2. Myślałeś, że jest wypełniony po same brzegi czekoladkami?
3. Gdy w wielkim pudełku kryje się maciupki krem.
4. Grube dno. Czyż to nie jest przykre?
5. Siedem czekoladek w cenie dziewięciu. Niezłe posunięcie marketingowe.
6. Bezczelność!
7. To nie miało być na odwrót?
8. Jaskrawy przykład sprzedawania powietrza.
9. Przyprawy, które zajmują 1/3 pojemnika.
10. Dla tych, którzy stosują dietę.
11. Oszukańcze opakowanie.
12. Ulubiona pizza nie zmieniła opakowania, ale zmniejszyła się zawartość.
13. Nikomu nie można ufać!
14. Puste miejsce może nas zmylić co do faktycznej zawartości.
15. Ulubiony żel z biegiem czasu zmniejszył zawartość.
16. Papier, który zajmuje 1\2 pojemnika na cukierki.
17. Dzieci im tego nie wybaczą.
18. Oszukiwać dzieci? To już przesada!
19. Skąpstwo nie zna granic.
20. Przynajmniej trzy plasterki kiełbasy, a nie jeden.
21. Ależ niespodzianka!
22. Apelujemy do urzędów odpowiedzialnych za ochronę konsumentów w Polsce!
23. Wielkie pudełko, mała pojemność.
24. To jest przykre!