25 dowodów na to, że reklama – to oszustwo
Reklama jest konieczna dla rozwoju handlu, stanowi swego rodzaju narzędzie informacji o tym, co dzieje się na rynku, daje możliwość zapoznania się z aktualnymi ofertami. W niniejszym artykule wymowne dowody na to, że niektóre kompanie świadomie wprowadzają odbiorcę w błąd.
Kampanie reklamowe niektórych producentów skierowane przede wszystkim są na to, aby wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy od konsumentów i jeszcze raz demonstrują, że gotowe są na wszystko dla dużych dochodów.
1. Cały czas się zastanawiałem, dlaczego tak szybko mi się kończy dezodorant. Teraz rozumiem, o co chodzi!
2. To już przesada! Jaka bezczelność!
3. Balon. Zwykły balon.
4. Jestem w zamieszaniu.
5. Kto z was chciałby mieć taki widok z balkonu?
6. Ten, kto to wymyślił, jest jednocześnie geniuszem i łajdakiem.
7. Dokładna kopia Spider-Mana.
8. O, dzięki! Chwileczkę! Co to?
9. Hmmm!
10. Oczekiwania i realność.
11. Projektanci stron internetowych gotowi są na wszystko, aby zgarnąć jak najwięcej lików!
12. Kupując czekoladowy Puchar Stanleya, spodziewasz się, że dostaniesz wszystko, a nie 1\2.
13. W prawym górnym rogu napisano: 10 kolorów. Nie ma 10! Tylko 5!
14. Po zapoznaniu się z instrukcją, przed odpalaniem przygotowaliśmy gaśnicę. Nie przydała się!
15. Babeczki z nadzieniem czekoladowym? Czy bez?
16. "2 razy więcej nadzienia!"
17. Kolejna ściema.
18. MEGA RABATY!
19. 200 złotych kosztują perfumy? Nie, podstawka.
20. Gdzie jest czekolada? Ktoś już je jadł?
21. Żona prosiła kupić pyszną pizzę.
22. To miał być makaron w kształcie łapy psa.
23. Koperty z ciasta francuskiego z mięsem i serem.
24. Japońska maska. Zamawialiśmy goryla.
25. Jakoś dziwne wyglądają te ciastka.
źródło:Boredpanda