9 tajemnic, które nauczą łatwo budzić się rano

Budzić się rano dla wielu z nas – prawdziwy wysiłek, zwłaszcza jeśli przyzwyczaiłeś się leżeć długo w łóżku podczas weekendu. Budzić się rano w dobrym humorze – jest całkiem łatwo.
9 tajemnic

Nasza Redakcja zebrała bardzo skuteczne porady dla tych, kto nie może pożegnać poduszkę rano. Postaraj się wykonywać porady przynajmniej kilka tygodni i poranna pobudka przekształci się na przyjemność.

1. Znajdź przyczynę budzić się wcześniej.

Przed położeniem się do łóżka rozplanuj swój twój dzień w taki sposób, aby najtrudniejsze sprawy musiałeś zrobić akurat rano. Poranek – najlepsza pora na to, aby skutecznie wykonać najważniejsze zadania.

2. Zapomnij o "jeszcze 10 minutek"

Dzwoni budzik – wstajemy! I nie trzeba się użalać nad sobą. Owszem bardzo chcesz spać i zaczynasz kombinować, że możesz jeszcze 15 minut poleżeć, jeśli nie będziesz jadł śniadanie. To nie jest wyjście z sytuacji. Później będziesz chciał jeszcze bardziej spać. Obudzić się będzie o wiele trudniej.

3. Nie spodziewaj się na to, że się wyśpisz w ciągu 4 godzin.

Masz zagwarantowane problemy z obudzeniem się. Musisz kłaść się spać i budzić o tej samej porze i spać niemniej niż 6-8 godzin. Trudno będzie tylko pierwszych kilka dni.

4. Jeśli obudziłeś się nieco wcześniej – wstawaj

Czasami jest bardzo przykro, gdy ustawiłeś budzik na 06.00, a obudziłeś się o 05. 45. Już się obudziłeś, więc nie ma sensu znowu kłaść się spać. Ciesz się z tego, że masz dodatkowych 20 minut.

5. Wstawaj o tej samej porze w dni powszednie i w czasie weekendu

Trudno będzie tylko w ciągu pierwszych kilku dni. Następnie organizm się przyzwyczai budzić o tej samej porze. Następnie będziesz miał do swojej dyspozycji kilka godzin, aby je poświęcić na coś korzystnego.

6. Poskacz

Po obudzeniu się poskacz. Po kilku skokach nie będziesz wcale chciał spać. 5-minutowe skoki ze skakanką korzystne dla układu limfatycznego – to pomoże szybciej pozbyć się toksyn, które się skupiły w organizmie w ciągu nocy.

7. Otwórz okno

Wstać z łóżka, to nie najważniejsze, najważniejsze – obudzić się. Otwórz okno albo wyjdź na balkon. Nieco świeżego powietrza i od razu jesteś rześki.

8. Wypij szklankę wody

Lepszy efekt po porannej szklance wody, jeśli dodać łyżeczkę miodu i cytryny. Po takiej wodzie wcale nie będziesz chciał spać.

9. Zjedz coś smacznego

Jednak staraj się unikać zbyt tłustych, słodkich produktów, ponieważ wywołują senność. Śniadanie powinno być zdrowym i smacznym. Niech będzie wspaniałym początkiem dnia.

 
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty