Ćwiczenia na poprawienie krążenia krwi w mózgu. Czyli jak usprawnić pracę mózgu?

ćwiczenia na poprawienie krążenie krwi w mózgu

Stan człowieka ma bezpośredni związek z pracą mózgu. Jeśli zaczynasz często chorować i masz zawroty głowy, mdłości lub pojawiają się inne dolegliwości, to może być konsekwencją problemów z krążeniem. Aby poradzić sobie z istniejącym problemem, lekarz przepisze specjalne leki, a jeszcze można wykonywać ćwiczenia na poprawienie krążenia mózgowego, które pomagają uwolnić naczynia krwionośne i zakończenia nerwowe od ucisku. Warto zauważyć, że ćwiczenia są proste i wykonywać je może każdy człowiek.

Jak poprawić ukrwienie mózgu za pomocą ćwiczeń?

Aby uzyskać najlepsze wyniki należy przeprowadzać treningi codziennie. Rozpatrzymy zestaw ćwiczeń na poprawienie krążenia mózgowego:

  1. Z pozycji stojącej podnoś, a następnie opuszczaj ramiona. Wykonuj wszystko w szybkim tempie.
  2. Przechyl głowę do przodu, aby broda dotykała piersi i ciągnij głowę do tyłu. Wykonuj wszystko w zwolnionym tempie, czując rozciąganie mięśni.
  3. Obróć głowę w bok, patrząc przy tym prosto.
  4. Kolejne ćwiczenie na odcinek szyjny, które pomoże poprawić krążenie krwi: przechylaj głowę w obie strony.
  5. Wykonuj powolne obroty głową, najpierw w jedną, potem w drugą stronę. Następnie powtórz trzecie ćwiczenie.
  6. Wykonuj skręty ramion do przodu, przy tym ciało musi być nieruchome. Powtórz ćwiczenie na każdą rękę.
  7. Do wykonania następnego ćwiczenia na poprawienie krążenia krwi w mózgu odwiedź ramiona w tył i jednocześnie patrz do tyłu ponad ramieniem.
  8. Ręce trzymaj opuszczone wzdłuż tułowia i wykonuj okrężne ruchy, przy czym ręce powinny poruszać się równolegle do siebie. To ćwiczenie jeszcze nazywa się "pociąg", ponieważ ruchy rąk są podobne do obracania kół. Ważne jest, aby podnosić w górę właśnie ramiona. Obracaj je w obie strony na przemian.
  9. Ręce trzymaj przed sobą, zginając je w łokciach, a następnie rozwiedź ręce w boki i złącz łopatki, jednocześnie wypinając piersi. Głowę ciągnij do tyłu.
  10. Złącz dłonie przed sobą i spleć palce, wykonuj obroty w obie strony, trzymając nogi na miejscu.
  11. Ręce trzymaj opuszczone wzdłuż tułowia i wykonuj skłony to w jedną, to w drugą stronę.
  12. Obracaj miednicą w stawach biodrowych, trzymając głowę nieruchomo, najpierw w jedną, potem w drugą stronę.
  13. Oprzyj ręce na kolanach i wykonuj nimi ruchy obrotowe w obie strony.

Skończ kompleks ćwiczeń półprzysiadami.

 
Powiązane artykuły:
Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni szyi. Czyli jak rozluźnić napięty kark?
Wiele osób męczą się od bólu w obwodzie szyi, ponieważ prowadzą siedzący sposób życia. W tym artykule potraficie znaleźć informację, która dotyka techniki wykonania prostych, ale i efektywnych ćwiczeń dla umocnienia mięśni szyi.
Ćwiczenia na poprawienie krążenia krwi. Czyli jak rozpędzić krew?
Na żal, lecz coraz więcej ludzi zderzają się z problemem złego krwiobiegu, co wywołuje wiele problemów ze zdrowiem. W tym artykule potraficie znaleźć przykład ćwiczeń na poprawę krwiobiegu w całym ciele.
Ćwiczenia pobudzające perystaltykę jelit – sposoby na leniwy brzuch
Wiele osób męczą się od problemów w pracy jelita,i sprawić się z nimi można w domowych warunkach wykonując proste ćwiczenia. W tym artykule potraficie znaleźć informację o efektywnych ćwiczeniach i regułach treningów.
Ćwiczenia kształtujące nawyki prawidłowej postawy. Jak pracować nad prostą sylwetką?
Piękne i równe plecy człowiek ma od przyrody, lecz wiele osób nie śledzą za postawą, co doprowadza do wykrzywień i innych problemów. W tym artykule potraficie znaleźć informację o efektywnych ćwiczeniach na prawidłową postawę.
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty