Diety po krajach
W tym artykule opowiemy o polecanych produktach i o regułach przygotowania potraw przy diecie Kima Protasowa, znanego diabetologa, a także zaproponujemy kilka prostych przepisów dla tej diety.
Japończycy, w inności od Amerykanów czy Europejczyków, praktycznie nie cierpią nadmierną wagą. Właśnie dlatego diabetolodzy zwrócili uwagę na właściwości żywienia Japończyków i na tej podstawie opracowali dietę, o jadłospisie której opowiemy w tym artykule.
Angielska dieta jest bardzo popularna wśród tych, kto chudnie na całym świecie. Jej właściwością jest dyżur głodnych, białkowych i warzywnych dni. W tym artykule opowiemy o przeważającym jadłospisie tych dni.
Wszystkim wiadomo, że w każdym kraju są tradycyjne sposoby walki ze zbędną wagą. W tym artykule porozmawiamy o polskiej diecie, która otrzymała szerokie rozpowszechnienie nie tylko na ojczyźnie, ale i w innych krajach.
Szwedzka dieta – wariant dla tych, komu należy zrzucić nie 1-2 kilograma, a od 5 i więcej. Za tydzień można dosięgnąć koniecznego wyniku, jeśli stanowczo dotrzymywać się jadłospisu, posilać się w jedne godziny i z równym odstępem między nimi.
Koreańska dieta jest uważana za dosyć szorstką i nie każdy potrafi ją wytrwać (a trwa ona w klasycznym wariancie 13 dni). Jednak daje ona przepiękne wyniki, które należy zamocować przejściem na codzienne prawidłowe odżywianie.
Izraelska dieta – to wariant zrównoważonego żywienia, kiedy żadne produkty są nie zabronione, lecz wyraźnie ogranicza się łączliwość ich między sobą. Dotrzymując się reguł, potraficie przetrwać na podobnej diecie kilka miesięcy.
Dieta estońska nie różni się jakąś szczególną oryginalnością i nie wymaga przygotowania skomplikowanych potraw ,czy nabycia rzadkich produktów. To zazwyczaj zalicza się do plusów tej diety. A minusami diety estońskiej stało się stałe odczucie głodu.
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty