Dolce & Gabbana Light Blue
Zapach Dolce & Gabbana Lignt Blue, stworzony w 2001 roku jest znakiem każdej kobiety, która ma chociażby najmniejszy stosunek do świata perfumerii. Ogromna ilość przedstawicielek płci pięknej wybiera perfumy, czy wodę perfumowaną z tym zapachem, zwłaszcza często oddając jemu przewagę w letnim okresie. Domenico Dolce i Stefano Gabbana bardzo są dumni ze swojego dziecka, które zasłużyło na niewiarogodny sukces i otrzymało mnóstwo perfumeryjnych nagród.
Opis zapachu Dolce & Gabbana Lignt Blue
Kobiecy perfum Dolce & Gabbana Lignt Blue zwykłe ma koncentrację wody perfumowej. On ma nieprawdopodobnie świeży zapach, który powołany dawać swojej posiadaczce humor wypoczynku i rozkoszować się morzem. Design butelki, która pojawiła się na rynku w 2001 roku, po swojej formie powtarza butelkę, w której na świat pojawił się najpierwszy perfum D&G.
Jednak kolor i wszystkie dekoracyjne elementy nowej butelki, powołane z wizualnego punktu widzenia, przekazują świetną świeżość. Tak więc, prostokątna butelka, do której umieszcza się ta woda perfumowana, wykonuje się z cienkiego matowego szkła, wyposaża się błękitną przykrywką i dekoruje się srebrzystymi napisami. Pudełko, do którego jest zapakowany zapach, również jest wykonany w delikatnie błękitnym kolorze i ma "zamszową" teksturę.
W kobiecych perfumach Dolce & Gabbana Lignt Blue łączy się ogromna ilość różnych zapachów. Ich kompozycja otwiera się wyraźnym cedrowym akordem, tonącym w mieszance owocowo-kwiatowych zapachów:
- nuty głowy: proste i niewybredne odcienie dzwonka, a także cierpkie, figlarne i trochę zuchwałe podmuchy zielonego jabłka gatunku "Granny Smith";
- nuty serca: czarowny zapach jaśminu, wytworny i wyrafinowany zapach białej róży i energiczne odcienie wilgotnego bambusa;
- nuty bazy: pojednanie cierpkiego piżma, pachnącej cytryny i pikantnej ambry.
Wszystkie te nuty zostawiają po sobie odporny, atrakcyjny i nieprawdopodobnie seksualny ślad.
Reklamowa kampania perfum Dolce & Gabbana Lignt Blue
Najpierw ten zapach przedstawiała piękna modelka Danielle Lopez. Dziewczyna była uosobieniem delikatności i zmysłowości, którą przekazują nutki perfum. W 2010 roku świat zobaczyła reklamowa kampania, która stała wspólną dla zapachu Dolce & Gabana Light Blue for Lady i męskich perfum D&G Light Blue pour Homme.
Od tego czasu damski perfum Light Blue i romantyczny wariant dla mężczyzn z odświeżającym odcieniem, który odnosi się do tego samego kierunku, stanęły przedstawiać polska modelka Anna Maria Jagodzińska i topowy model David James Gandhi.
Ta para, wspólnie z fotografem Mario Testino, stworzyła dla widzów porywającą miłosną historię. Przy czym, według fabuły reklamowej kampanii, związek młodych ludzi nieopanowanie rozwija się w jednym z najbardziej romantycznych miejsc planety – na włoskiej wyspie Capri.
Według większości ekspertów przedstawiona reklama w całości charakteryzuje cały powab zapachu i nadaje temu, kto go posiada, potrzebny humor. Z reguły dziewczyny i mężczyźni, którzy oddają swoją przewagę perfumom, którzy odnoszą się do tego kierunku, nadal nie zmieniają swoich przyzwyczajeń i zostają wierni wybranemu wariantowi w ciągu całego życia.