Dostają pensję niedaremnie: 36 przykładów doskonałej pracy projektantów reklamowych

Współczesnych ludzi zdziwić staje się coraz trudniej. Zespoły projektantów starają się wymyślić coś nie tylko ciekawego, ale także przydatnego dla innych. Wyniki można ocenić w tej kolekcji.

Aby przyciągnąć uwagę klientów, specjaliści ds. reklamy muszą ciężko pracować, wymyślając coś nowego i ciekawego. Wyniki czasami przekraczają wszelkie oczekiwania, i chce się naprawdę wyrazić słowa uznania ludziom pracującym nad takimi projektami. Teraz zrozumiesz, o co chodzi, więc przygotuj na sporą dawkę zaskoczenia.

1. Wszyscy myślą, że doszło do jakiegoś wypadku, ale nie, to tylko reklama wystawy dinozaurów z lokalnego zoo.

malunek

2. Oto jak trzeba reklamować nowy perfumy o kwiatowym zapachu: firma Kenzo ustaliła bilbord, gdzie każdy może sobie wziąć bezpłatny kwiat na pamięć.

kwiatki

3. Aby przyciągnąć uwagę ludzi do problemu zanieczyszczenia powietrza przez samochody i i wezwania do korzystania z rowerów, została wymyślona ciekawa reklama społeczna. Człowiek dotyka ekranu, i na jego oczach ponure tło zmienia się w jasny niebieski ekran.

trzy

4. Gazeta "Wiadomości" tak właśnie przedstawiła milion powodów do ich przeczytania. Zastanawiam się, ile razy już próbowali rozbić szkło?

bilet

5. Już minął czas zwykłych billboardów, co dowodzi, że ten gigantyczny plakat nowego sezonu popularnego serialu "Gra o tron". To nie tylko reklama, a urządzenie zasilające energią szkołę, która znajduje się obok.

hbo

6. Aby potwierdzić świeżość produktów w restauracji, powstał taki oryginalny billboard z żywą rybą.

ryby

7. Świetne rozwiązanie, aby przyciągnąć klientów do napoju Sprite – ustawienie na plaży pryszniców w postaci automatów z napojem.

sprite

8. Firma Cooch Creative opracowała unikalną reklamę społeczną przeciw nowotworowi skóry. Oferują bezpłatny krem do opalania dla wszystkich.

cooch

9. A ten oryginalny przystanek autobusowy został wymyślony przez firmę do reklamy nowej konsoli Playstation.

playstation

10. Żeby przyciągnąć uwagę do nowej strefy relaksu Riviera Privé, firma Privé w łazienkach powiesiła niezwykłe lustra, podnisując to hasłem "Bądź widziany".

lustro

11. Największy indyjski inwestor Unitech postanowił reklamować nowe osiedlowe miasteczko, tworząc go z setek pudełek zapałkowych. Firma pokazała, że nawet reklamę traktuje poważnie.

dom

12. Aby przyciągnąć ludzi do piwa Carlsberg, został zainstalowany plakat z możliwością nalania sobie darmowej lampki napoju. Przy okazji, na tablicy napisano: "Chyba to najlepszy plakat w świecie".

Carlsberg

13. Pracownicy zoo wiedzą, jak przyciągnąć uwagę ludzi i rozdają im zaproszenia.

pies

14. Wielu mężczyzn zbiera samochodziki nie tylko w dzieciństwie. Chcesz nowej zabawki od Forda?

ford

15. Kawiarnia Caribou Coffee z początkiem zimnej pogody rozpoczęła kampanię reklamową nowego menu, umieszczając przystanki z działającymi elementami grzewczymi.

burgery

16. Mcdonald's często organizuje ciekawe kampanię reklamowe. Na przykład, kładą na ulicy takie konstrukcje, oświetlające ulice, i oferują bezpłatną kawę.

kawa

17. Firma ubezpieczeniowa postanowiła w ten nietypowy sposób przyciągnąć uwagę ludzi. Ich motto jest bardzo proste: "Jesteś w dobrych rękach?"

jedzi

18. W celu prowadzenia reklamy społecznej na drogach Nowej Zelandii odkryto "krwiawiący billboard". Podczas opadów z przedstawionego na banerze chłopca zaczyna ciec czerwony płyn, ostrzegając kierowcę, że należy zachować ostrożność.

krew

19. Nie trzeba tracić czasu na to, aby iść do sklepu i testować nowy model telefonu Nokia Lumia, ponieważ producent na ulicy ustanowił wielką kopię.

telefon

20. Aby człowiek zechciał kupić zegarek, on ma go przymierzyć. Jedna z firm znalazła sposób, jak rozwiązać ten problem. Genialny pomysł.

zegar

21. Do festiwalu kulinarnego firma VISA umieściła ciekawą reklamę na trolejbusach.

autobus

22. Firma NIVEA wie, czego potrzebują współcześni ludzie, wieć, aby zreklamować krem przeciwsłoneczny, stworzyli ładowarki do gadżetów, zasilane prze baterie słoneczne.

nivea

23. Adidas jest przekonany, że reklama musi być zauważalna, więc ogromny rozmiar i jaskrawe kolore są w prerogatywach.

adidas

24. Jedna z najbardziej niezwykłych reklam Mistrzostw świata w piłce nożnej, której po prostu nie sposób nie zauważyć.

piłka

25. Firma COA Youth & Family Centers zaprezentowała nową reklamę społeczną, która pokazuje rodzicom, jak można uczyć dziecko w zabawny sposób. Napis: "Rzaem z dzieckiem poznawaj kąty".

COA Youth

26. Kolejna kreatywna reklama społeczna, która rozświetla problem domowej tyranii. Obraz zmienia się w zależności od tego, czy patrzy na niego ktoś, czy nie.

foto

27. Rozładował się telefon? To nie jest powód, aby się nudzić w metrze, ponieważ Pepsi zadbała o to i umieściła w wagonach plakaty interaktywne, w których gra nowoczesna muzyka.

muzyka

28. Aby pokazać problem zanieczyszczenia ulic przez śmieci, na przystankach zostały zainstalowane ogromne przezroczyste pojemniki reklamowe, które pokazują, jaką ilość śmieci wyrzucono tylko w jednym konkretnym miejscu od poniedziałku.

brud

29. Unikatowy billboard został opracowany i zainstalowany przez UTEC University. Potrafi z powietrza robić wodę, i każdy może ją wypić.

utec

30. Super pomysł, aby pokazać moc nowego modelu odkurzacza firmy Miele.

miele

31. Firma IBM twierdzi, że reklama powinna być użyteczna dla ludzi. Pomysł brzmi następująco: "Inteligentne pomysły dla inteligentnych miast".

ibm

32. Wydawało by się, jak można kreatywnie reklamować produkty biurowe? FedEx znalazł dla tego świetne rozwiązanie.

fedex

33. Aby reklamować nową butelkę Coca-Cola, firma postawiła nietypowe billboardy o lepkiej powierzchni.

cola

34. IKEA to firma, która nieustannie zaskakuje. Ona potwierdza, że jest najlepszym pomocnikiem w przeprowadzce, oferując swoim klientom pudełko, które można wykorzystać do różnych celów.

ikea

35. Kolejny pomysł reklamowy od firmy IKEA: zaproponowali czytelniczkom dziennika dowiedzieć się, czy są w ciąży czy nie, i jeśli odpowiedź jest pozytywna, to można dostać dobry rabat na towary dla dzieci.

pomysł

36. Firma Drybar, aby przyciągnąć klientów, ustaliła na ulicach suszarki do włosów, które wypuszczają ciepłe powietrze i ogrzewają wszystkich chętnych. Motto firmy brzmi: "Ciepłe życzenia od Drybar".

drybar
 
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty