Fitness
Trener fitness przytył, aby zrozumieć klientów, i ponownie poprawił kondycję
Trener fitness przytył, aby zrozumieć klientów, i ponownie poprawił kondycję Trener opracował dla siebie 12-miesięczny program z dwóch części. Przez pierwsze pół roku przybierał na wadze, a w ciągu drugiej połowy roku znowu schudł i przywrócił dawną formę. Wszystkie zmiany tygodniowe wykładał do internetu.
9 przyczyn dlaczego trzeba biegać
9 przyczyn dlaczego trzeba biegaćJeszcze w Starożytnej Grecji mówili: "Jeśli chcesz być silnym – chcesz był ładnym – biegaj, chcesz być mądrym – biegaj ". I mieli rację.
Limfodrenażowy masaż ciała – w jakich miejscach go robić?
Zadaniem układu limfatycznego jest usuwanie z naszego organizmu toksyn, alergenów, bakterii, czyli on przyjmuje aktywny udział w funkcjonowaniu odporności.
Odżywianie zgodne z zasadami wedyjskimi, czyli metoda żywienia oparta o wedyjską wiedzę
W tym artykule opowiemy o tym, jak poprawnie żywić się i głównie kiedy, z punktu widzenia zasad wedyjskich i doświadczenia, które mówią, że to czym posilamy się i czas użytku pokarmu, bezpośrednio wpływa na stan naszego organizmu na ogół.
Na ile można schudnąć, jeśli nie jest po 18.00 – dlaczego nie wolno jeść przed snem?
Wielu z nas chudnie, udaje się pozbyć zbędnych kilogramów przy jednej tylko odmowie od jedzenia po 6 wieczorem. Ten artykuł opowie, na ile można schudnąć przy takim systemie żywienia.
Czy można schudnąć, jeśli nie jeść po 18.00? Czy warto rezygnować z kolacji?
Czy można schudnąć, jeśli nie jeść po 18.00? Czy warto rezygnować z kolacji?

W tym artykule rozpatrzymy pytanie, co interesuje wielu, kto walczy ze zbędną wagą – czy można schudnąć, jeśli nie jeść po 18 i jeśli można, to na ile i za jaki przedział czasu?

Bodyflex do odchudzania – prawidłowe pozbycie się zbędnych kilogramów
Bodyflex do odchudzania – prawidłowe pozbycie się zbędnych kilogramów

Jak można efektywnie schudnąć, jeśli jesteście ograniczone w fizycznych możliwościach, nie możecie wykonywać ciężkie ćwiczenia, czy jesteście po porodach? Jeden z najlepszych wariantów do odchudzania jest bodyflex. Rozpatrzymy go dokładniej.

Jak zbudować mięśnie szyi? Ćwiczenia na szyję i "drugą brodę"
Jak zbudować mięśnie szyi? Ćwiczenia na szyję i

Ten artykuł jest poświęcony ćwiczeniom na szyję i "drugą brodę", które nierzadko są pominięte przy podziale uwagi, co przyprowadza do różnych chorób. Przede wszystkim wzmocnienie mięśni szyi jest niezbędne dla zdrowia, a potem do urody.

Wpływ ćwiczeń fizycznych na organizm człowieka
Wpływ ćwiczeń fizycznych na organizm człowieka

Regularne wykonanie fizycznych ćwiczeń pozytywnie zaznacza się nie tylko na wyglądzie zewnętrznym człowieka, ale i na jego zdrowiu. W tym artykule opowiadamy o konkretnym wpływie sportu na różne systemy organizmu.

Korzyści z pływania na basenie – dlaczego warto chodzić na basen?
Korzyści z pływania na basenie – dlaczego warto chodzić na basen?

W tym artykule mowa pójdzie o korzyściach pływania. Opowiemy dlaczego pływać pożytecznie dla zdrowia i że dzięki pływaniu można domagać się znacznych wyników w obniżeniu wagi regularnie ćwicząc.

Dieta jabłkowa na 3 dni – jak stosować?
Dieta jabłkowa na 3 dni – jak stosować?

Na dziś jest znanych dużo różnych diet, co pozwala sprawić się z parą zbędnych kilogramów. W tym artykule potraficie znaleźć informację, która dotyka korzyści i głównych zasad jabłkowej diety na 3 dni.

Najlepsza muzyka na rozciąganie
Najlepsza muzyka na rozciąganie

Wiadomo, że dowolne fizyczne ćwiczenia wykonują się o wiele lżej przy muzyce i więcej tego, efektywność takiego zajmowania rośnie w kilka razy. W tym artykule opowiemy o tym, pod którą muzykę najlepiej zajmować się rozciąganiem.

 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty