Jak schudnąć szybciej: 5 sekretów udanego odchudzania

Każda kobieta marzy o pięknej, smukłej sylwetce, dlatego często stosujemy różne diety i uprawiamy sport, by wyglądać idealnie. I co najciekawsze: obecnie nie tylko kobiety dbają o swój wygląd zewnętrzny. Mężczyźni również chcą wyglądać na zadbanych przystojniaków.

Przedstawicieli płci silnej, podobnie jak przedstawicielki płci pięknej, cierpią z powodu nadwagi i otyłości. Większość osób z nadwagą chce jak najszybciej pozbyć się zbędnej wagi, chociaż lekarze i dietetycy przekonują, że należy robić to stopniowo. Niestety większość z nas nie chce słuchać ich rad, stosując rygorystyczne diety, które kończą się totalną klapą. Jeśli chcesz, aby twoje odchudzanie zakończyło się sukcesem, musisz znać kilka sekretów udanego odchudzania. Oto one.

Porada nr 1: Zmień swój jadłospis

dieta

Codziennie spożywamy jedne te same produkty, nawet nie zastanawiając się nad tym, czy są zdrowe. Najczęściej włączamy do swojej diety jedzenie kaloryczne, niezdrowe czy śmieciowe. Jeśli niektóre z nich wyłączysz ze swojej diety, to już po jakimś czasie zobaczyć pozytywne efekty w postaci zrzucenia kilku zbędnych kilogramów.

Porada Nr 2: Pij dużo czystej wody

woda

Nie od dziś wiadomo, że woda jest źródłem życia. Właśnie dlatego codziennie musisz pamiętać o piciu czystej wody. Najczęściej, kiedy chce nam się pić, sięgamy po słodką wodę gazowaną, napoje energetyzujące, soki, które dostarczają naszemu organizmowi wyłącznie dodatkowe kalorie i cukier. Najlepiej pić czystą wodę, która nie zawiera ani kalorii, ani cukru. Woda jest idealnym napojem dla osób, które się odchudzają.

Porada Nr 3: Proste węglowodany

chleb

Jeśli chcesz szybko pozbyć się zbędnej wagi, musisz wyłączyć ze swojej diety pieczywo, produkty mączne, makaron. Są to proste węglowodany, których cechą charakterystyczną jest to, że organizm bardzo szybko je trawi i natychmiast pobiera z nich energię, jednak tylko na krótko. Spożywanie prostych węglowodanów powoduje tycie, wzdęcia brzucha, wzmożone pragnienie. Podczas diety najlepiej spożywać chleb razowy w połączeniu z warzywami, dzięki którym uczucie sytości pozostanie na dłużej.

Porada Nr 4: Sport

trening

Codziennie rano rób poranną gimnastykę. Nie musisz chodzić na siłownię czy podnosić ciężary. Wystarczy, że zaczniesz wykonywać ćwiczenia cardio na świeżym powietrzu. Może to być poranne bieganie, szybki marsz, tańce. Podczas tego typu ćwiczeń nie tylko poprawiasz kondycję swoich mięśni, ale także spalasz tkankę tłuszczową.

Porada Nr 5: Poranna kawa

kawa

Zaczynaj dzień od porannej kawy. Jedna filiżanka kawy zwiększa stężenie adrenaliny we krwi. Pamiętaj jednak o tym, że powinna to być wyłącznie kawa naturalna i nie więcej niż jedna filiżanka dziennie.

Wprowadź do swego życia zdrowe nawyki i ciesz się smukłą sylwetką. Pamiętaj także o zdrowym śnie i spacerach, które zapewnią ci dobre samopoczucie i idealną figurę.

 
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty