Lekka dieta dla szybkiego odchudzania

lekka dieta dla szybkiego odchudzania

Marzenie każdej dziewczyny – lekka dieta dla szybkiego odchudzania. Jednak tu zawsze należy wybierać - czy dieta jest lekka w planie wykonania, lecz obniżenie wagi idzie powoli, czy dieta sroga, ale natomiast kilogramy odchodzą szybko.

Czy są efektywne lekkie diety dla szybkiego odchudzania?

Należy szczególną uwagę zwrócić jeszcze jednej stronie – długiemu terminowi utrzymania wyników. Po szybkich dietach, wróciwszy do starej racji, z wiarygodnością w 80% możecie wrócić do starej wagi. Żeby to nie stało się, już podczas odchudzania warto zaszczepić sobie przyzwyczajenia zdrowego żywienia, które pomogą w dalszym ciągu zachowywać wynik.

Tradycyjne szybkie diety dla obniżenia wagi to z reguły diety na jednym produkcie (na przykład kefirze, jabłkach czy gryce). Mało tego,że takie żywienie obniża zamienne procesy i zmusza tłuszcz rozszczepiać się powolniej, ono jeszcze i w żaden sposób nie formuje zdrowego przyzwyczajenia żywienia i przyzwyczajenia dla wsparcia wagi. Wątpliwe czy ktoś odważy się całe życie posilać się tylko jednym produktem,zwłaszcza, że to szkodliwe dla organizmu – człowiekowi należy otrzymywać całą różnorodność witamin i składników odżywczych, a nie tylko to, co jest na przykład w jabłkach.

Nowa dieta dla szybkiego odchudzania

Właśnie dlatego w jakości szybkiej diety można rozpatrzyć srogi wariant prawidłowego odżywiania. Jeść należy 4-5 razy dziennie, słodkie, mączne, tłuste i smażone zabroniono, do racji można włączać tylko naturalne produkty (mięso, a nie kiełbasa, warzywa, a nie konserwy i tak dalej).

Lekka i szybka dieta w praktyce:

  1. Śniadanie: dowolna niesłodka kasza bez oleju i mleka ,czy dwa gotowane jajka, herbata bez cukru.
  2. Drugie śniadanie: jabłko czy pomarańcza.
  3. Obiad: porcja lekkiej zupy (bez makaronów), sałata ze świeżych warzyw.
  4. dieta dla szybkiego odchudzania
  5. Podwieczorek: szklanka kefiru.
  6. Kolacja: warzywa świeże czy ugotowane i kurza gomółka, nietłusta wołowina czy ryba (na parę, ugotowane czy zapiekane bez dodania tłuszczu).

Taka lekka dieta dla szybkiego odchudzania wymaga regularnego żywienia, koniecznie w ten sam czas, przy czym kolacja musi zakończać się na 3 godziny przed snem. Porcje średnie – nie więcej aniżeli wejdzie na jeden talerz o średnicy blisko 22 cm (warzywa muszą zajmować nie mniej połowy talerza). Dodawać inne produkty, a także sosy, chleb, desery – zabroniono.

Warto odznaczyć, że to sytna dieta dla odchudzania i odczucie głodu na niej was prześladować nie będzie. Zwłaszcza jeżeli będziecie piły 1.5 - 2 litry czystej wody na dobę, którą rekomendują medycy.

 
Powiązane artykuły:
Talerz prawidłowego odżywiania, czyli dieta jednego talerza
Ten artykuł opowie o prostym, dostępnym i niewymagającym kardynalnej przemiany racji, systemowi żywienia, który nazywa się - dieta jednego talerza. O głównych szczegółach takiej efektywnej diety i jej regułach dowiecie się z artykułu.
Prosta dieta na szybkie odchudzanie
Wiele osób błędnie uważają, że efektywna dieta – skomplikowana. Ten artykuł opowie o prostej, lecz bardzo skutecznej diecie na odchudzanie, która nie wyrządzi szkody organizmowi. To prosta dieta dostępna w domowych warunkach.
Tania dieta na odchudzanie, czyli sposób schudnąć bez znacznych kosztów
Wśród mnóstwa diet co istnieją ,są i takie, które nie wymagają dodatkowych kosztów, lecz swoją efektywnością nie ustępują żadnej drogiej diecie. O bardzo prostych i tanich dietach opowiemy w naszym nowym artykule.
Dieta
Dieta "dwa na dwa" pochodzi z Anglii. Ten artykuł opowie о zasadach i regułach dotrzymania takiej diety, a także o produktach ,które należy włączać do każdej pary dni. Czytamy i wybieramy według smaku.
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty