Odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport

odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport

Większość kobiet przychodzi na siłownię dla odchudzania, a nie budowania masy mięśniowej. Dlatego dla nich na przykład zwykłe suplementy białkowe nie mają żadnego znaczenia. Właśnie dla tych kobiet zostały opracowane specjalne odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport. Opierają się na spalaczach tłuszczu, których działanie skierowane jest na warstwę podskórną tkanki tłuszczowej i jej nadmiar.

Większość tych leków zawiera w swoim składzie surowce pochodzenia naturalnego. Wynikiem działania tych odżywek będzie wyprowadzenie z organizmu nadmiaru płynów, wysoki metabolizm, przyspieszenie rozkładu związków brązowego tłuszczu.

Jak dobrać odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport?

Pierwszą rzeczą należy zwrócić uwagę na ich skład. Jak pokazują badania naukowców, tylko do dziesięciu procent wszystkich spalaczy tłuszczu naprawdę zawierają w sobie elementy, które mogą mieć wpływ na twój organizm. Czyli wychodzi na to, że pozostałe dziewięćdziesiąt procent produktów nie tylko nie przynoszą korzyści, ale jeszcze oprócz tego mogą powodować znaczne szkody dla zdrowia.

Tak w składzie takiego preparatu powinny być następujące elementy: leki moczopędne (ich działanie ma na celu wyprowadzenie nadmiaru wody z organizmu), termogeniki (zwiększają przemianę materii), elementy bezpośrednio wspomagające spalanie tłuszczu. Często w ich skład wchodzą jakieś witaminy lub środki tłumiące apetyt.

Bardzo ważne jest, aby znaleźć na opakowaniu informację, że produkt przeszedł wszystkie niezbędne badania medyczne. Najlepiej jeśli wybierzesz produkty znanej i godnej zaufania marki. W tym przypadku należy pamiętać, że być może i przepłacisz, ale niewątpliwie będziesz mieć pewność, iż są one bezpieczne dla organizmu.

Szczególnie ważne jest, aby odżywki odchudzające dla dziewczyn były wysokiej jakości, ponieważ ich układ hormonalny nie jest jeszcze stabilny. Dlatego warto będzie znaleźć informacje, że produkcja otrzymała wiele certyfikatów bezpieczeństwa.

Jak zażywać odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport?

Bez względu na to jakie nie otrzymałaby wspaniałe rezultaty od termogennych spalaczy tłuszczu, nie angażuj te środki w swoje żywienie przez długi okres. To nie jest tylko ostrzeżenie przed stałym stosowaniem sztucznego produktu – po prostu skuteczność tej diety po pewnym czasie zaczyna spadać. Jak wykazały badania nasz organizm zwyczajnie zaczyna się do nich przyzwyczaić.

Nie powinniśmy tracić z oczu faktu, że długotrwałe stosowanie spalaczy tłuszczu w sportowej diecie dla utraty wagi może negatywnie wpłynąć na zdrowie, ponieważ nawet najlepsze produkty tego typu mogą powodować niektóre działania niepożądane.

Jeśli wziąć pod uwagę powyższe czynniki, kurs stosowania nie warto kontynuować ponad miesiąc. Następnie trzeba sobie zrobić przerwę do dwóch tygodni. I dopiero potem można już powtórzyć kurs, nie obawiając się efektów ubocznych.

jak dobrać odżywki odchudzające dla kobiet uprawiających sport

Aby uzyskać bardziej dokładne informacje, lepiej bezpośrednio przestudiować instrukcję tej odżywki, którą kupiłaś.

Koktajl na odchudzanie jako dieta dla kobiet uprawiających sport

Nie można nie wspomnieć o możliwości odchudzania za pomocą koktajlu białkowego. Produkt ten nie zawiera dużo kalorii, a oprócz tego związki białkowe (z którego koktajl składa się głównie), przedostając się do organizmu, nie odkłada się w tkance tłuszczowej, a od razu przechodzi w masę mięśniową.

Warto zauważyć, że ta metoda odchudzania jest bardziej odpowiednia dla tych, którzy chcą jednocześnie pozbyć się nadmiaru tłuszczu i zbudować masę mięśniową.

 
Powiązane artykuły:
Kiedy najlepiej brać białko? Odżywki białkowe serwatkowe
Organizm sportowców potrzebuje podniosłej ilości białka. Żeby usatysfakcjonować to zapotrzebowanie organizmu i pomóc mięśniom pełnowartościowo rozwijać się, sportowcom rekomendują się używać białko.
Korzyści i szkody płynące z suplementacji kreatyny. Jak zwiększyć efektywność swoich ćwiczeń?
Popularność kreatyny w żywieniu sportowym z roku na rok tylko rośnie. Ta substancja ma ogromne znaczenie dla otrzymania maksymalnego wyniku od treningów. O korzyści i szkodzie kreatyny będzie opowiedziane w tym artykule.
Proteiny sojowe – plusy i minusy, a także właściwości i działanie na zdrowie sportowca
Wśród ogromnej różnorodności artykułów sportowych, żywnościowych kategorii protein można wydzielić sojowy wariant. O właściwościach tego produktu i regułach jego przyjęcia opowie ten artykuł.
Proteiny na przyrost mięśni – szkoda i korzyści
Proteiny są niezwykle potrzebne dla kształtowania i wzrostu mięśniowej masy, toż w okresie treningów los białka w swojej racji należy zwiększyć i przyjmować specjalne mieszanki na jego podstawie.
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty