Oto, co zdrowi ludzie spożywają na śniadanie

W tym celu, aby zdrowo się odżywiać nieobowiązkowo stosować różne diety albo kupować specjalne, ekologiczne produkty. Nasza Redakcja zauważyła, że w taki sposób może odżywiać się każdy z nas. I wszystko jest dosyć proste i tanie.

Jajecznica w awokado

jajecznica

To apetyczne, nasycone białkami śniadanie i tłuszczami zwierzęcymi śniadanie sprawi przyjemność Twemu sercu.

Temperatura piekarnika powinna wynosić 200 stopni. Przekrój awokado na pół, wyjmij pestkę i 2 łyżki stołowe miąższu z każdej połówki. Wlej do każdej połówki jajko, dodaj pomidory, sól, pieprz i zioła. Gotuj w piekarniku 20-22 minuty.

Owoc i tost z olejem migdałowym i salami

owoc

Wiele z nas uważa takie połączenie bardzo dziwnym. Jednak tak na prawdę to wszystko w połączeniu jest bardzo smaczne i pożyteczne.

Jajka, tost z awokado i borówki

jajka

Tost, puree z awokado i smażone w niezbyt wysokiej temperaturze (na wolnym ogniu) jajko. Dodać zioła i czerwony pieprz. Borówki i pieprz – wspaniałe antyoksydanty, a czerwony pieprz stymuluje układ krwionośny.

Smoothie z borówek i imbiru

smoothee

W tym śniadanie idealnie są połączone tłuszcze, białka i węglowodany. Borówki i imbir – źródło witamin dla twego wzroku i odporności!

Owoce, warzywa i nasycony tost

owoce

Tosty z olejem migdałowym, przetartym awokado, pestkami słonecznika i sezamu. Idealnie uzupełnić takie śniadanie zielonym smoothie. Owoce i warzywa – obowiązkowe części składowe.

Jajecznica z rokiettą (rukolą)

rukkola

Jajecznica z ziołami – wspaniałe źródło witamin i białek.

Smoothie z awokado

awokado

Wspaniałe śniadanie dla tych, u kogo rano zaczyna się bardzo aktywnie. Uniwersalny przepis: 1\2 awokado, 1\2 szklanki zwyczajnego jogurtu, 1\2 szklanka mleka, 1 banan, szczypta wanilii i odrobinę szpinaku. Smak cię zadziwi.

Korzystne ołady

ołady

Przepis korzystnych oładów jest bardzo prosty: łyżka mieszanki proteinowej (białkowej), białka jajka, 1\2 szklanki puree z banana i nasiona lnu. Można to popijać zieloną herbatą. Smaczne i nasycone białkami.

Kasza owsiana z puree z banana

puree

Kasza owsiana z mlekiem da ci możliwość nie odczuwać głodu do obiadu. A dzięki puree z banana będzie jeszcze smaczniejsza.

Omlet z awokado i łososiem

omlet

Do zwyczajnego omletu można dodać awokado i kawałeczki łososia. Bogate w białka śniadanie.

Zupa domowa

sup

Dla zwolenników tradycyjnej kuchni. Rosół z kurczaka z marchewką, swojski makaron do rosołu i seler. Wspaniałe połączenie białek i węglowodanów, również dobry początek dnia.

Omlet z warzywami

owocowy

Ten omlet z warzywami można podzielić na 5 dawek! Zawsze masz z czego go ugotować, ponieważ w lodówce zawsze są jakieś warzywa.

Tost z awokado, serem i jajkiem

tost

Tost razem z awokado i serem należy zagrzać w piekarniku. Z góry położyć jajecznicę i dodać przyprawy. Oprócz tego, że to jest źródło białek i tłuszczów roślinnych, również daje możliwość nie odczuwać głodu, aż do obiadu.

 
 
 
Błąd w tekście? Zaznacz go i kliknij: Ctrl + Enter Systema Orphus© Orphus
Oferty pracy | Kontakty