Przed i po - dlaczego schroniska dla zwierząt potrzebują dobrego fotografa?
Wszyscy doskonale wiemy, że reklama to nieodłączny element naszego socjal media świata, dźwignia handlu. Jeśli chcemy przyciągnąć jak najwięcej klientów, przede wszystkim opisujemy walory naszego produktu, stwarzamy portfolio, katalogi, nawet wtedy, gdy szukamy swoją drugą połówkę w Internecie, pokazujemy mu swoje najlepsze zdjęcie.
Pracownicy schroniska dla zwierząt we Florydzie postanowili przeprowadzić kampanię reklamową dla swoich czworonogów. Jak tylko w schronisku pojawiało się nowe zwierzę, jego natychmiast fotografowano, a zdjęcia umieszczano w sieciach społecznych, spodziewając się na to, że zgubę ktoś odszuka albo ktoś będzie się chciał nim zaopiekować. Jednak zwierzęta, które dopiero co trafiały do schroniska były zmęczone, chore, brudne. Dlatego patrząc na te zdjęcia nikt nie miał ochoty je adoptować...
W zeszłym roku pracownicy schroniska zaprosili zawodowego fotografa Alberta Harrisa. Dzięki jego zdjęciom ich pupile bardzo szybko znajdują kochające rodziny.